venres, 1 de setembro de 2017

Curso Escolar 2017-2018

Ola amiguiñ@s!!!

Empeza outro ano e temos moitas caras novas no noso CRA. Que ledicia volver a retomar con ganas a nosa volta a biblioteca.

Para @s que non me coñezades, son PINGÜI, a mascota desta escola. Vivo na biblioteca de Vilarromarís e encántame compartir as miñas experiencias e que me contedes as vosas.

Este ano estou como tol@ por volver. Viaxei moito visitando a familiares do Polo Sur e vendo mundo. Agora preciso estar con todos vós. Moito me faltástedes. 







Benvid@s un ano máis.

AHHHH!!! Que non se me esquecen os que marchástedes. Formades parte de nós, sede valentes. Un ano novo ven en camino, ides coñecer moita xente e facer novas amizades. Lugares que descubrir e nos que aprender. Mándovos moitos pingüibicos


Ningún comentario:

Publicar un comentario